Falando del Debate da Galega, como nun podia ser menos, y de lo publicado tras del mismo, chámoume a atención el titular -el mismo desta entrada- del recuadro que diariamente ten na prensa o Fámoso AL, el Disque Disque nel que Losada loaba el bon faer de Quin diante das cámaras atribuíndolle a victoria.
Como casi todos ou vichedes ou vos falaron del debate, eu non vou añadir muito más. Sólo duas cousas pequenias: a primeira, a entrada de Anxo Quintana acompañado por Suárez Canal y Teresa Táboas. Sábedes quén faltaba? Si, esa misma, a Bugallo. Ten os días contados, y eso que ven de gastarse un millón y pico de euros -todo el presupuesto- nel sou particular canto del cisne en Cuba. Por más que ahora reciba a ayuda da "cultura amiga" sólo queda poñerlle fecha al sou cese. Trás das elecciois.
A segunda cousa, é que eu non creo que "os outros" sean Touriño y Feijoo, pobriños. Más bien creo que esos outros son os galegos, todos os galegos. Y sonlo por a renuncia expresa -nun e nada novo- delante de todos del ser y del sentirse ua Nación que fixo Anxo Quintana cuando se pronunciou sobre a reforma del Estatuto. El sou posicionamiento sobre ter un Estatuto de Nación dentro doutro Estado, el mismo que taba de acordo -segun elos- en aprobar xunto con Touriño, non é sinon na practica, el non creer que Galicia nunca será ua Nación. Si eres nacionalista non pódes renunciar a querer ser ua Nación, libre e independiente. Si, si, Independiente y Soberana. Non hai porque sentirse mal por querer ser ua Nación. Cada pueblo debe de ser lo que ese pueblo sienta y quiera ser. Despós, cómo se articule eso é lo de menos; lo primordial é nun renunciar de feito a un derecho que asiste a todos os pueblos del Mundo.
Esa renuncia expresa a ser soberanos, y decidir el noso futuro, pode que en Madrid non asuste y se vexa al BNG como ese nacionalismo amable, a diferencia dos Vascos y Catalanes, aos que dicen que temos que parecernos. Pode que non asuste muito, tampouco, a reclamación de Tráfico y de Salvamento Marítimo para estos próximos cuatro anos. Total, non son más que uas migallas. Pero claro, si renuncias a los que te sientes y a lo que eres, qué qués que che dean? Migallas, sólo migallas.
Por cierto, eso de que el BNG é el único que pon a Galicia encima da mesa, non debe de ser mui cierto porque si Touriño está disposto a aprobar el mismo Estatuto que Quintana, entónces; cuál é a diferencia? As siglas? El número de Diputados? Vamos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario