jueves, 8 de noviembre de 2007

Ay meu Bloque, bloquiño


Hoy, na prensa, aparecia a noticia do cabreo que ten o BNG con el "sou" sindicato CIG; por el que nua carta interna aos sous cargos lles dicia que a politica da CIG-Administración era ua política de dereitas.

A lo mellor ser de dereitas é denunciar que el BNG votou a favor dos "pluses" dos altos cargos por os que van cobrar alguos hasta 15.000 eurazos al ano a mayores, solo por haber sido "alto cargo" aunque fose nombrado a dedo y nun demostrara nin capacidad para el cargo, ou nin siquiera lo hubera feito bien.

A lo mellor ser dereitas é denunciar que el BNG con a "escusa" das Galescolas, que nel fondo para os rapaces ta bien, ta montando un chiringuito de "nepotismo" político convertindo as contrataciois nus tribunales políticos nos que puxo al frente al sempre recordado en Vigo, Lois Castrillo, todo un "lince" de izquierdas.

A lo mellor ser de dereitas é poñerse en contra da cesión del territorio galego a empresas multinacionais y nun ser complice silencioso como el BNG nel Plan Acuicola, contra el que muita xente y muitas organizaciois, incluso alguas agrupaciois locales del BNG, vein de protestar.

A lo mellor ser de dereitas e ir como Beiras as manifestaciois -contra Reganosa, contra el Plan Acuicola- y tar al lado da ciudadania defendendo Galicia codo con codo; y nun tar pendurao como Anxo Quintana dos carteles que lo señalan como responsable y cómplice destos desaguisados.

A lo mellor ser de dereitas é, con a escusa de modernizar el partido, intentar calar as bases para que nun podan manifestar a sua opinión votando nas Asambleas del partido. Menos mal que einda nun lo conseguiron, aunque seguro que Jorquera, Aymerich y compañia nun van deixar de intentarlo.

De dereitas tan demostrando, día a día, ós que agora manda no BNG que son elos tendo que "justificarse" por carta ante os sous cargos -ya nun é a primeira vez que lo faen- para intentar que estos sigan caladiños y elos poder seguir a lo sou que lo que de verdad lles importa.