viernes, 11 de enero de 2008

Incendios en Ribadeo






Esta pasada semana producíronse en Ribadeo un par de incendios, un en Piñeira-Villaselán y outro al pé del Costal, na carretera da Veiga. El primeiro dos dous incendios pódedes verlo na foto que acompaña; del segundo desconozco el lugar exacto, a referencia al mismo e da prensa que informoú.

Al respecto del primeiro dos incendios decirvos que foi nel pinar que hay na carretera del mar que vai da Chousa en Villaselán al area de descanso de Villaframil, nel monte que hay segun se pasa el castro das grobas, a dereita da carretera. Todos estos datos que vos dou, asi como a foto, é por si teís interes en comprobar si en toda esa zona hay un sólo cable de tendido eléctrico. Xa voslo adelanto eu: non hay ningún cable en toda a contorneada.

Pos bien, el señor Emilio López Pérez, delegado para a provincia de Lugo da Conselleria de Medio Rural que preside el nacionalista Alfredo Suárez Canal, en declaraciois a agencia de noticias Europa Press, según se podía leer na sua página web, restandolle importancia al tema achacaba os dous incendios a caida de chispas dos cables eléctricos. Como comprendéredes hay alguas cousas que nun se poden permitir, como é que un responsable político, neste caso del BNG y que cobra os sous buenos euros de todos nosoutros, tape con mentiras a sua dejadez nel traballo. Este delegado nin se preocupou de informarse de donde foran os incendios lo que nun lle impidiú faer as correspondientes -y falsas- declaraciois a ua agencia pensando a lo mellor que nadie lle iba dar importancia. Aunque, lo que nun contaba era que einda tamos alguos para os que a verdad e lo primeiro.

Bien fairia, Suárez Canal en adoptar algua medida con este, cuando menos "desdejao" Delegado Provincial, que pode empañar a buena labor que desde a Consellería de Medio Rural se está a levar nalguos temas como el Banco de Terras y mismo a Prevención de Incendios. A xente hay que pagarlle por traballar y no por faer el vago.

Ah, por cierto, outro que tamén acostumbra a disfrazar a realidad é el Alcalde de Ribadeo, que na prensa declaraba sobre os incendios, al parecer provocados, que xa se establecera un servicio de vigilancia por parte da Policia Municipal, cuando cualquera dos que vivimos en Ribadeo sabemos que eso é imposible con a actual plantilla de municipales, que con os que son nin siquiera poden impedir durante os fines de semana os destrozos que se poroducen en media docena de calles y van poder vigilar elos sólos todos os montes. Venga oh.