Efectivamente non é lo mismo ir que, que te leven. Ven a cuento -por desgracia- como veis nas fotos da manifestación, que baixo o lema "Galiza non se vende" se celebrou el pasado domingo en Santiago, y que publicou el periodico Galicia Hoxe, pola escenificación da fractura que se produce a cada paso de maneira más acentuada entre a izquierda social y a izquierda política. Mentrás na foto supeior se ve a Beiras, a Nogueira ou a Lidia Senrra "indo". É decir, formando parte libremente (quer decir por propia decisión) da marea humana que más de 60 organizaciois se deron cita para reclamar cada un lo sou, pero todos lo más elemental, que é el respeto a terra na que se vive, y na que se quer seguir vivindo.
Na foto de abaixo, pode verse como además de a Núñez Feijóo, os ciudadanos "levaban" tamén a chamada izquierda política, que iba representada nas caretas de Touriño y de Anxo Quintana, que serviron para escenificar como a "clase política" está a poñer nas maos das multinacionales esta terra, deixéndolles bien claro que ésta política continuista que ven desarrollando el Bipartito, a izquierda social nun lo vai consentir.
As repercusiois que os dias siguientes se produciron por parte dos políticos foron de duas clases: a vergonzosa "calada por respuesta" dos nacionalistas como si a cousa nun fose con elos y as enrabietadas declaraciois de Pachi Vázquez, tildando os manifestantes de oportunistas y electoralistas. Oportunistas, sí, nun cabe duda de que defender a terra sempre debia de ser oportuno y electoralistas nun sei de qué ou de quén. Os que se manifestaban eran os da izquierda social, el pueblo llano, ¿pa quén iban pedir el voto?. Lo dicho, nun é lo mismo "ir" que, que te "leven". Aviso pa navegantes.
No hay comentarios:
Publicar un comentario