Miércoles de Ceniza, el págano Antroido popular finaliza con a queima del mismo. Ahora comenza el incendio dos políticos, con el sou particular Carnaval electoral con vista a os resultados del 9 de marzo. As caretas que nos van mostrar seguro que nun van ser tan auténticas, nel más amplio sentido da palabra, como as que nos mostran as fotos del portugués Fernando Ribeiro sobre el Entroido de Verín. Alguos nin siquiera esperaron para poñerse a careta. El BNG na sua carreira para conseguir segun elos "Máis forza en Madrid", que parecía iba a ser a sua gran aposta para estos comicios, vindo a probe acollida na sociedad civil galega -más ben o gran rechazo- deste lema; xa nun esperou y fixo a presentación da sua "careta", ahora van vestidos con: "Contigo, Galiza decide".
El problema para estos é que "Galiza non se vende", e xa décidio; como se vai berrar el próximo dia 17 en Santiago na manifestación convocada por ésta Rede para facerlles ver a estos que el pueblo xa está cansao de tanta "carota". Poden intentar disfrazarse de lo que queiran, os ciudadanos teinlo mui claro: nun queren ser "españoles más ricos", queren ser y tar orgullosos de ser "ainda más galegos".
Por muita careta, por muito disfraz que gasten como no dos Pluses aos altos cargos, como no electoralista inten-to de "salvar" a Costa da Morte del denostado Plan Acuicola, a estos mandamases actuales del BNG veselles el plumero y lo único que lles importa é "el poder por el poder".
Como non escuiten a "música" da ciudadanía lo que se lles vai acabar a elos é el chollo. Lo malo é que muitos miles de galegos -como lle gusta a Anxo Quintana decir das suas propostas- y neste caso sí, van sentirse nel dilema de ver como se desperdicia a oportunidad de faer outro tipo de política na primeira ocasión que el nacionalismo ten de dispoñer de responsabilidades de goberno.
No hay comentarios:
Publicar un comentario