Nesta foto que ta tomada desde a Cova da Palla, na desembocadura del río de Villaselán, ou lo que queda d'el pódedes ver ua guapa vista dos faros da Pancha; pero lo que se dice cova, cova y profunda é na que parece tar a política que nos últimos tempos ven faendo el socio nacionalista del bipartito
Pasou sólo ua semana desde que vos comentaba a renuncia del BNG a reprobar a Magdalena Alvárez nel Senado a cambio de uas transferencias menores y, eso sí, 51 millois de deuda "histórica". Correron y corren rios de tinta, y aunque pesos pesados da "politologia" galega (eles mismos se califican de "politólogos) como pode ser Barreiro intenten faernos pensar que lo importante e faer caixa; parece olvidarse, como dice Beiras, que el nacionalismo galego surge del pueblo y non da burguesia como el catalán ou el vasco. E decir, os que auparon al BNG son as xentes de izquierda que pensan que lo importante e a libertad y a igualdad dos pueblos.
Bueno nun me alargo más sinón líome y xa la ármamos. Pos bien, nel transcurso desta semana enterabámonos pola prensa de que el Ministerio de Fomento nun había gastado 296 millois das obras presupuestas pa Galicia nestos dous ultimos exercicios, o sea deuda "recente". A resta entre as duas cantidades deixóbolas pa vosoutros. Nesto que foi Anxo Quintana cobrar y nin siquiera lo recibiron nas escaleiras. Ah, y Touriño de Tour-né.
Y por si fora pouco el embolao, ahora ven el Aymerich y vota xunto con el PP, a posibilidad de que el Parlamento Galego sea el que censure a Ministra; eso sí advertindo que: "el BNG nin premia nin reproba Ministros de Madrid".
¿Pensarán qué somos tontos?
No hay comentarios:
Publicar un comentario