De antemano teís que perdonar lo escatológico que resulta, desde el titulo hasta a imagen que acompaña este artículo. Lo que pasa é que a veces nun queda más remedio que falar de alguas cousas, y como a naturaleza penso que é mas sabia que nadie, prestóume esta foto para poder explicar lo que, de seguido, está a ser a politica del BNG. Ua cagada encima de outra cagada.
El pasado domingo taba lendo nos periódicos as noticias sobre el acto, un dos muitos, que para conmemorar os 5 anos del "Prestige" celebrara el socio nacionalista del bipartito na villa de Muxia, un dos sitios más empantangados por el chapapote. Pos bien, decian as crónicas que Anxo Quintana xuntara nel Pabellón de Deportes a uas 650 personas (veciños da villa, alcaldes da zona, y cargos electos -os más os do BNG- y algús voluntarios), invitoulas a pulpo, empanada y carne al caldeiro, deúxes un mitín y púxolles musica folk, non de gaita de Guadi Galego. Y, eu pregúntome: ¿A qué si en vez de Anxo Quintana fose el convocante Manuel Fraga pouco iba cambiar?. Paparota, mitín e musica. ¡Viva Jalicia, carallo!.
De verdad, ¿pensades qué lle importaria muito a Quintana el aniversario si nun pódese sacar proveito político?. Ya vos respondo eu, nun lle importaria nada, casi me temo que al contrario. En vez de aproveitar para, donde corresponda: enténdase CEE, Madrid, ou donde sea, faer forza para que sea cada vez más díficil que volva a pasar ua desgracia semejante; non, estos van e veña mitín con pulpada. Nun creo que fose muito pedirlles que empleasen mellor a confianza que os galegos lles deron y se deixasen de traballar sólo para si mismos, para pensar algo más nesta terra que tanto dicen defender. A lo mellor pensan que con reclamar os Servicios de Salvamento que lo tenen todo cumplido, cuando neste caso demostran ua incompetencia manifiesta e interesada de sacar beneficio político dun desastre. Claro, que di tú que a gestión que fixeron os outros del Prestige puxóllelo en bandeja de plata, con lo de os "hilillos" y demás.
Por eso, cuando el lunes pola mañá iba paseando y vin lo que ua "raposa" para tapar a merda dun "Can" fixo cagando encima, nun se me ocurrio outra cousa que fotografiarlo por aquelo de que ua imagen vale más que mil palabra. Ua merda tapa outra merda. Vosoutros mismos.
Por cierto, cuando lo del chapápote, algúos aqui en Ribadeo aproveitaron que tian ua lancha al sou nombre para embarcarse -a riesgo de marearse- para poder cobrar os sous buenos euros por el servicio de retirada de galletas, lo mismo por a lancha que por elos, casi que 30.000 das antiguas "rubias" al día. Desde que se acabou el "chollo" nun volveron poñer os pés nua lancha nin siquiera para a procesión del Carmen. Listos houbo sempre, hay y seguira habendo. Os del PP pensaron que con regar a babor y estribor os euros lles iba ser abondo para olvidar a desastrosa actuación nel naufragio; y claro, os que naufragaron foron elos. Para comprobar, como parece ser, que pouco ou nada se avanzou desde aquela, mas vale que nun volva pasar outra desgracia porque os que tan ahora non son muito mellores. Pulpo, empanada y música. ¡Viva Jalicia, carallo!
No hay comentarios:
Publicar un comentario