Nesta época que nos toca vivir dispoñemos de muitisima información. Estas máquinas que temos baixo a yema dos dedos son capaces de facilitarnos un sinfín de datos de cualquer tipo. Lo que resulta verdadeiramente complicado é saber para que los queremos.
Hoy na prensa, concretamente na Voz de Galicia, via un artículo de analisis sobre lo tocante a os presupuestos del Estado para Galicia, provincia a provincia. Dous redactores facían toda suerte de porcentajes, gastos per capita, etc... Incluso un delos era capaz de meter os nombres de Touriño y Pepín Blanco por el medio, faendo toda ua verónica metafórica sobre a provincia na que vota el segundo. Lo que me parece que non se deron cuenta era de que os habitantes que da provincia da Coruña mencionaban ambos analistas variaban en casi 200.000 personas, que para dividir lo presupuestado paréceme a mí que cambia un pouco.
Tamén hoy nos medios de comunicación, neste caso a través das ondas radiofónicas, donde tuvo a ben refugiarse el "dimitido" por el BNG, el tertuliano Antón Losada era capaz de ofrecernos, ou más bien de deixarnos entrever, información sobre el Mar de Fondo que ta axitando al Bloque con ua velada crítica al sou compañeiro nacionalista, el Conselleiro encargado dos lumes al manifestar que ahora que non ta xa nel ejercicio del poder nun lle importa reconocer que con ocasión dos lumes del pasado ano se cometeron errores por parte dos encargados del tema. Quen lo iba a pensar.
Si a esa "crítica", ou atisbo de desafío, lle unimos as informaciois sobre el retorno a Galicia del chico duro nel Congreso dos Diputados Paco Rodríguez para poñer orden nas filas bloquistas. Si ademas lle xuntamos el relevo en Madrid a donde van enviar a Aymerich ou a Jorquera con toda probabilidad, lo dicho Mar de Fondo.
No hay comentarios:
Publicar un comentario